top of page

Já, spisovatel

Dovolte mi se na úvod představit a prozradit vám něco o mně a mém koníčku.




Kdo jsem?


Jmenuji se Triss Moradream


- tak zní můj pseudonym, který vznikal po dlouhou dobu mezi mnou a mými přáteli a získal si svůj pro mě důležitý skrytý význam. Nejdřív to bylo jméno umělce, ale nakonec jsem pod ním začala i psát. Nedělejte si zářné představy - jsem mladá náctiletá dívka, která se naučila svoje pocity a výmysly měnit ve věty na papíře.

Psaní mě oslovilo před pěti lety roku 2016 a drží se mě až dodnes. To znamená, že jsem začala psát mezi věkem 11-12 let a zlepšovala jsem se a učila s každou napsanou kapitolou a přečtenou knihou.

Žánr, který mě oslovil, je především typu fantasy a Sci-Fi. Posledním rokem se zabývám i romantikou a YA - (young adult).

21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page